Thursday, May 18, 2006

водката като такава

да, сигурно в руските късометражни филмчета е вината за не-събуждането ми в к. с разцепена тиква. едно време баща ми викаше "оох, свинско ми е", а ний с брата се кискахме като охлюви, обратнопропорционално на разбирането ни по темата. нооо, дойдохме си на... водките и отдавна погрухтяваме болно поне по веднъж на месец. лошо няма, неведнъж съм изтъквал божествените скилс, които добиваш бонус към умрелия лебед в оралната ти кухина: ирония, блус-тембър за рикординги и други етитюди. и както си такъв един ревностен антиглобалист и антиконсуматор, изведнъж орбитчетата ти стават бест френдове на килограм. в комбинация с авитаминозната ми пролетна умора, обаче, сметката аха-аха да излезе крива; год блес обаче минералната вода и кафе-машината у офисо.
вкратце: от 'ниския' клас водки пийте само "Търговище", другари пиянки! заклевам ви, няма да сбъркате. ако се подлъжете по флиртове, мериджейни и надолу, рискувате да мутирате здраво. ако ви изпере в главата само - нааайс! ставате като навигаторите от дюна, де сгъват пространството и ви признавам окончателно. обаче може и по тялото да ви избие, кофтагенс. едно птиче ми привлече вниманието върху мацката от флиртажийския билборд от тия дни: няма зърна на циците. страшна работа.
я да си догледам четвъртъшката аз, че току-виж съм изтрезнял, неразбираемо ще бъде което.

5 Comments:

  • At 12:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    така, малко корекция.. търговището си е трепачка дет вика бат Тошко Бойнов само има един проблем..... свършва... второ... некак си ме разочарова неадекватното определение "веднъж на месец". трето.. .бест френдове да искаш... па я съм ваш беее...

    P.S. Оня ден инжинера каза... бе тая работа е супер за копелета като вас... само да имаше перспектива....

     
  • At 7:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    онова птиче явно е мъжко,щом не е чувало за сутиени в телесен цвят.хората не си показват зърната току-така,за някаква си реклама.виж,ако ги поканят за плейбой

     
  • At 2:55 PM, Blogger Bruce Wayne said…

    ХОРАТА нямат зърна и не носят сутиени :D

     
  • At 12:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    niKCname, би ли разяснил малко по-подробно теорията си? Стана ми интересно.

     
  • At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    nname,CHOVEKO,druj se da ne padnesh-dvete malki krugli neshtica vurhu gurdite ti vsushtnost se kazvat zurna

     

Post a Comment

<< Home