Thursday, June 15, 2006

magick in theory and practice

може и да е заглавие на един от бележитите трудове на баш бележития дядо алистър кроули (а.к.а. звярът 666), но аз си го кът-вам и пейст-вам, ползвайки го като хедлайн на някои мои размисли относно музикантстването vs. музиката. все по-рядко ми се занимава с първото и все по-често с второто. както е казал перикъл на атиняните "номерът, копелета, е да прежалите шибаните грами-та."
към днешна дата имам поне двайсетина приятели/добри познати, с които кроим планове за поне пе'есе' музики и ми е много кеф така, обаче в един момент всичко остава на масата. точно така, сигурно аз съм човекът с най-много проекти 'на маса' наоколо. то лошо няма да бъкаш от нелоши идеи и корабът-майка да ти пуска емисии на всеки кръгъл час, но от теоретизиране полза няма. почваш много да задаваш критерии, а покритието лека-полека се изплъзва. съвсем скоро си ставаш сам повърхностен.
при попътен вятър тук следва моментът с поглеждането във въображаемото огледало и себеприпомнянето. колкото и да е многолик един камикадзе, очите май са все едни и същи. наплискай си лицето добре и пак скивай. опааа, какво е туй тука? another lost song... малък катарзис преди въртележката. добрата стара въртележка. home.

7 Comments:

  • At 5:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    "Lazy" na Express 2 kato pozdrav za teb.
    S mrunkane Arctic Monkeys ne se stava.
    Dont tell me you dont want it.

     
  • At 11:00 PM, Blogger count_zero said…

    ама как?! мен ми е най-ранна деЦка мечта, ве, denica. обаче на никой не съм казвал, че точно за тази група ветерани на рока съм лелеял? почваш да ме плашиш. звучиш ми познато.

     
  • At 9:55 AM, Blogger count_zero said…

    аааа, и докат' не съм забравил, denica: къде the fuck видя мрънкане? аз си се радвам на доклада, а е много лесно човек да си прави всякакви свободни вариации и погрешни изводи. на теб това ти се удава доста успешно дотук. how come?

    mssg 2 sunai: saturday, sunday - creative practicing. toz dwojnia album tebe 4aka, hahahaha :)))))))))

     
  • At 2:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Арктик Манкис ги имах предвид не като музика,а като преход от гаража към номер едно в рок чарта.Може тази история да е ПР измислица,но ми харесва.Няколко рошави типа си подрънкват на китарки,после си качват песните на сайта и... хората побесняват да даунлоудват.

     
  • At 3:07 PM, Blogger count_zero said…

    бе знаех си, че за любов си говорим, ама все го увъртаме, ние Homo sapiens-ите... не е PR, a поглед през ключалката.

    сори, за момента няма как да знаеш просто :)

     
  • At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Какви Арктик Манкис вее.
    Вие за Linkin Park не сте ли чували или само се правите?!? a?!

     
  • At 1:51 PM, Blogger Emmanu Elle said…

    първо катарзис, после екстазис...

    Скоуфийлд викаше, "have a little faith." ;)

     

Post a Comment

<< Home