Sunday, December 03, 2006

хора от народа: малкият серящ гявол

снимка: ЦКръстев, 2001 г., плажът на Китен
снимката на годината. фройдистка естетика par excellance: пълна сублимация (креативност и на предния, и на задния фронт). нарастващият ужас след изненадата в погледа пък е смразяващо естествен. така е: творците трябва да не забравят, че са следени. после защо ставали параноици... този поглед се лекува само с обилни количества алко-нарко коктейли. алоооу, нешънъл джиографик, отдел антропология? имаме тука една снимка за корицата ви.

5 Comments:

  • At 11:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    гледам,творчески екип с милев сте заформили-и двамата говорите за лайна

    направо може да се явите за сценаристи на слави

    на мен нещо не ми е забавно

     
  • At 1:27 PM, Blogger count_zero said…

    ъъъ, съжалявам, но на мен ми Е забавно. а с милев какво сме ТИ заформили, бедна ти е фантазията: за сандвич си чувала, вервам... ;) относно сценаристите на слави - ти си за там точно, с култът ти към порнака, аз моя го изкарах и сега само ибъ. :)))) ибът са'о смелите, не забравяй. леле, някой се намокри: i can smell you, зайке...

     
  • At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    aaaaa,kato te hapq reagirash nali
    sadist smotan
    i lisunger

     
  • At 4:52 PM, Blogger nickolette said…

    аз съм изумена признавам си :)

     
  • At 10:44 PM, Blogger count_zero said…

    @деница: да, с файърфокс съм. на моя страна са и файъра, и фокса. ;) ти? на' шоу ми уоча гат, байяч! :)))

    последен мирен съвет, гостенче си все пак: спри да търсиш завери, тенденции и концепции в мойте писания. гордост за мен е да ме поставяш редом до милев, че и да ме засилваш накъмто екипа на едно мега-комерсиално (в смисъл 'печелещо добре и с топ-рейтинг')шоу. не обаче и с този деструктивно-критичен тон. в наща мила родина ми е 'аман от него'. теб като не ти е забавно, дай сега да съм ти виновен аз, простичък и удобен модел, налаган също у нас. не така - там акано! :)))

    @николет: ай стигае, штатите!!! ;)

     

Post a Comment

<< Home