Saturday, July 12, 2008

от обяд ми й' заседнал...

тагове - bordeaux DULONG reserve, last shadow puppets
куул. довчера ще си зъма чао с министри. група, на която имах касетки с рисувани от мен обложки преди - гуднес! - петнадесет години. като гледам сетлистите, едва ли ще ми изпълнят всичките злини-по-желание, но самия факт, че ще се появят тъдява не е за подценяване. за подценяване е вярата в собственото безсмъртие. виждаш си музиките лайв след петнадесет години, които средно са 1/4 от времето ти на тази ненормална връткаща се около себе си и слънцето синьозелена топка. наздраве!
а, в близките промеждутъци между поредните заспивания и събуждания трябва да натикам близо десет текста и когато на финалната права разсека лентата с високо разперени ръце, останал без дъх и с литри пот стичащи се къде дупиту, наведнъж ще си инсъртна не една, а две шишички от прекрасните червени вина, блу чийз на корем. вий си шмокайте джина, само ня'а да са плашункати!
очаквайте скоро: репортажи от бестфеста, по-скоро снимки, не мога да говора толко много вече аз. трябват дела, а не думи. и ако случайно не си открехнатият меломан, средностатистическият посетител на милата ми страничка - това горе второто е, хм, групица - единият от арктик монкиз, другият - от дъ раскалз. най-добриять брить тия дни. долей си тоникь и грувирай и ти, взели те мътните.

2 Comments:

  • At 4:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    не пием джин, наздраве с червено - от 'диването' :)

     
  • At 12:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    е, хайде напиши нещо за тоя фест де-еее, откога чакам ;) I like your style, you know :)

     

Post a Comment

<< Home