Monday, July 21, 2008

пак бухалов

тагове: cotes du rhone grenache-syrah 2006, the gutter twins

игахсиму, колкото повече наближава отпуската, сякаш по-се стягам откъм дупарата. но! най-накрая финиширах с частпрома. "ебахти тъпия частпром си вързал", изхили ми се свилен в слушалката вчера, "давай да ставаме плочкаджии." прав е. трябва да разуча курсове, туй-онуй. ше връзвам тенекии, ше врънкам, ше лъжа, няма да си довършвам работата, хорски животи ше зависят от мен. съблазън!

маам си аз и се възнаградих с две филмета по ейчбиото: единия суперкомерс ("Непобедим" с Марк Уолбърг) и едно суперкино ("Бялата графиня" с Ралфи Файнс). яко: на втория ми остана начесана естетиката, ама на първия като келеш се изюдих. не знам защо, ама на филми със спортна тематика чисто така американско-промивни ми иде да рева. някой път даже и ми се случва. всеки път ми настръхва врата, дее'а и пропагандния им апарат дее'а. което ми напомня, че скоро почват предсезонните в НФЛ, а Брет Фарв нещо има проблемации с Пакърс. тъпо: дано се оправят. хич не ми се ще да викам за два отбора този сезон.

п.с. зи гътър туинс са марк ланеган и грег дули и са ебати; сатурналия се казва лп-то. иихуу, алтърнативларъ фурева!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home